Im back.. What did i miss? Nothing i guess..

Då satte man fötterna på Arlanda i fredags efter 2 månaders underbart spelande i Ayia Napa, i loved every second of it.

Trots dessa totalalkoholiserade kvällar med fulla trasiga tjejer och galna festisar så hade jag skit kul. Like i said, i loved every second of it!

Nu är det cirka ett halvår kvar tills nästa säsong och som jag känner nu så ska jag ner igen, finns inte en chans att man stannar hemma när man upplevt detta. Varje kväll va grym på sitt sätt, visst fanns det dagar man tittade ut över staden och bortom havet, när man undrade vad de nära och kära gjorde.

Nu är man hemma iallafall och det är dags att hitta på nåt att göra fram till att man står på Arlanda igen och ska härifrån!

Får försöka fixa lite spelningar i stan, få spela lite skön house igen, i lööööve it!

Men men, ser att typ alla gamla flammor skaffat pojkvänner också, haha antar att det är dags när hösten lurar runt hörnet, iofs är den redan här hehe. Anyways, vi ska planera för den här hösten, vi ska ha kul, jävligt kul!

Snart kommer väl något dystert inlägg, folk är vana vid de här laget, kanske skriver nåt gulligt, något romantiskt för att jag för tillfället inte känner något ont, ingen sorg, jag lever i frid at the moment.

Dock känns denna ganska verklig,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0