Just a simple cruise....

Ensam ute i kylan, vännerna sitter en bit bort.

Alldeles upptagna med att vara, upptagna med det kryssning ofast står för, övervinna det andra könet. Jag sitter en bit bort, för ointresserad för att bry mig. Detta är inte jag, jag känner inte denna törst som alla dessa hyeonor. Jag ser blickarna från dom, jag ser hungern och känner inte igen mig, vad hände med mina vänner?

Jag delar hytt med främlingar, människor som sviker sin närmaste för ett snabbt ligg, människor som glömmer bort vad man betyder, människor som kastar en åt sidan för att tillfredställa sina lustar om än för en sekund.

Det är vad du är värd i denna kalla värld, ombord på ett kryssningsfartyg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0