Jag tar små steg, men alla efter henne..

I mina lurar spelas musik, jag har skruvat upp volymen till max för att slippa alla ljud utifrån. Jag vill inte längre höra på elände och sorg, jag känner så mycket själv så inget av ditt är längre mitt.

Jag kan inte sluta titta, jag kan inte sluta bry mig, jag kan hata att du gav upp, jag kan gråta över spilld mjölk, jag kan sörja minnen som färgade mestadelen av min ungdom och jag kan försöka glömma.

Sanningen är den att hur långt ifrån jag går så står du alltid bakom ryggen på mig, alldeles intill, så nära att jag hör dig andas, jag vill vända mig om och krama om dig, intala dig att allt blir bra, försöka leva upp till det vi var, försöka vara den du ville att jag skulle vara.

Jag ville aldrig ge upp, jag ville aldrig förlora. När jag såg vad som fanns där så älskade jag varenda lite bit av allt, du va som himlen och molnen för mig, du va som jorden jag vandrade på, du va som luften jag andades in, du va min uppväxt, min syn, min existens.

Idag ser jag när du loggar in, jag ser när du skriver men jag lovade dig, jag ser när du gråter, jag känner när det gör ont hos dig för då gör det ont hos mig. Jag ser små ting runt omkring som speglar alla tankar som fanns, från allt till ingenting.

I mina lurar sitter jag ikväll, housemusiken skärmar av allting runt omkring, jag försöker ta mina steg ifrån, jag försöker gå ifrån men inser att när jag väl tittar framåt så har mina små steg följt dig...




Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Du skriver väldigt bra, vet du det?



Sv: Men shit, var bor du ens? Finns det inte olika klubbar som kan spela olika musik eller måste det vara mainstream som bara de där "inne-människorna" kan digga? Okej, jag medger att en del radiomusik är okej, men please... om du ska göra dig ett namn så måste du tänka OUT OF THE BOX!! :D

2011-03-04 @ 21:43:03
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0