How many times...

I wonder....

Hur många gånger ska man behöva titta åt ditt håll?
Hur många gånger ska man säga dessa ord?

Vad skulle få dig att se mig, vad måste man göra för att se att leendet är ämnat för mig?

Jag kanske ger upp, jag kanske inte orkar anstränga mig längre, hur bör man känna för ansträngning när man blivit utraderad som ingenting efter flera års känslor. Vad ska man tänka när ens liv blivit format efter personen och den sen inte vill ha med en att göra?

Ska man ställa sig och göra om allting igen, är det värt det?
Varför får man ingen utdelning av slitet, av att visa att man är någon med känslor. Jag vill bara få visa uppskattning och kärlek, kan det vara så omöjligt?

Man tittar in i väggen när ingenting fungerar, när inget svar ges så är det lika tyst som i mitt hjärta, en dags ensamhet var lika lång som en evighets kärlek till dig då jag i slutändan blev ensam.

Nu står man där på ruta ett, förklaringen finns inte men jag får gå vidare men vet inte hur mycket en ansträngning är värd när jag gjorde allt och det inte räckte till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0