Ända sen förr..

Förr kände jag den intill min, din kind så mjuk, alldeles nära, så varm.

Förr kände jag parfymen ligga i luften, förr kände jag den på mina kuddar, jag minns hur jag brukade andas in din doft, jag kände i samma sekund hur hjärtat slog hårt i bröstkorgen, hela kroppen flöt ovan marken, doften fyllde hela mig med liv.

Förr såg jag ditt leende utan att ens stå framför dig, jag somnade till det, jag vaknade till det, jag levde med det. Varje natt låg du intill, varje morgon vaknade jag upp bredvid, i mina drömmar levde vi vårt liv tillsammans, jag fick aldrig ha dig i verkligheten då du var så långt ifrån, så, så, så långt ifrån.

Förr kände jag din hand glida längst min arm, jag kände hur du ställde dig intill mig och såg på mig med en blick som kunde få ett isblock att smälta, din blick va så varm, den va så djup, den va så kärleksfull.

Förr brukade du ta i mig som ingen annan, du berörde mig utan att beröra, dina ord smekte mig som vinden längst kusten, jag kunde känna dig överallt.

Förr så brukade du finnas vid mig, förr så brukade du kalla mig underbar, förr brukade du lämna ett svar, ja du förr brukade du hålla mig kär.

Förr är inte nu, förr var heller inte igår, förr va snarare så, så, så länge sen men trots dagar, trots månader, trots år så minns jag fortfarande din kyss, jag minns fortfarande dina ord och jag minns fortfarande din blick.

Förr va du min, förr hade du mig, förr va inte igår, förr va länge sen men förr va för mig igår, idag och imorgon.

Ända sen förr...

Kommentarer
Postat av: UBEAUTY - DIN SKÖNHETSBLOGG

Så vackert.

2011-03-07 @ 17:33:58
URL: http://ubeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0