I am always yours..

Kan fortfarande höra dig skratta, minnas hur ditt fnitter smittade av sig på mig, minns hur jag trivdes en bit ifrån.
Så få dagar men ändå fick jag känna så mycket, vi fick så lite tid men ändå så räckte det för att jag skulle känna precis det som så många letar efter i så många år.

Jag är säker, jag vet, jag kan garantera att jag känner det, jag kan lova, jag kan skrika ut till hela världen att det är du, bara du och ingen annan för jag är säker, jo jag är så säker.

Så få gånger visade mig bara hur mycket bättre du är, så få gånger visade mig bara vad som fattades innan, så få gånger gav mig klarheten i vad jag letat efter alla dessa år.

Världen är så stor ändå, den visar oss så mycket och den gav mig dig, jag har fått kämpa, jag kanske får fortsätta kämpa men det är värt varenda liten sekund så länge jag vet vad målet är, mitt mål, du...

Tills vi står där, ska jag vara din vän, jag ska vara den som lyssnar, den som förstår, den som vill finnas tillhands. Jag vill vara den du ser på, den handen du vill hålla, den du vill krama, den du vill vara med, tills den dagen då vi båda står där tillsammans, på rätt sida, på rätt håll, när allt är rätt, då blir inget fel för jag ska göra allt och lite till, precis allt och lite till.

För jag kommer alltid vara din, jag kommer alltid finnas där, jag kommer alltid helt enkelt vara din, för alltid.

Så lite tid gav mig dig, så lite tid visade mig himlen, så lite tid gav mig en ängel och den ängeln är du. Jag hade tur, sån fruktansvärd tur och jag tackar dig varje dag för att du såg mig, för att du lyssnade när jag sa att jag alltid kommer vara din...




För det kommer alltid vara ditt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0