Turning a page...

Kanske dags för lite förändring, bloggen ska göras om, innehållet kanske består men designen skall göras om.

Imorn åker jag till Enköping, komma bort från allt blir skönt, släppa alla tankarna hemma och bara ge mig iväg. Skönt med miljöombyte till lilla staden som betyder så mycket, många gånger då man tänkt tanken om att flytta dit och vem vet, en dag kanske det blir så.

Tills dess stannar jag i det lilla Åkersberga, allas våran skärgårdspärla! Hahaha.

Önskar jag i denna stund fått höra orden "Jag saknar honom så", om det ändå var en möjlighet. Att ögonen ser mig igen, att känslan som fanns kom tillbaka, att kärleken blommade, att din hand letade efter min.

Dina ögon spanar efter mig, din röst ropar mitt namn och dina tankar speglar vår tid. Varje dag var en fröjd, varje dag var en vacker dag och att din önskan om en fortsättning.

Vi får se, snart är förhoppningsvis den här jävla snön borta och jag får börja drömma om sommaren när snön smälter bort, wakeboarddrömmar och soliga kvällar, i love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0