En natt..

Sitter fortfarande och andas in all loungemusik, man vaggas i nån form av soft feeling, en säkerhet och en skön stämning, helt fantastiskt haha.

Hade nästan glömt bort hur bra stämning det skapar, kul med musik!

Fredagen blev lugn, som jag planerat, slocknade en snabbis i soffan och såg sen att vänner ringt, sorry. Kan behövas att bara sitta hemma och ta det lugnt då man jobbar så mycket, morgondagen blir det ju dj-jobb så inget slappa då heller och det blir rätt sent.

Till något annat då.

Förstår inte hur du lyckats fånga min uppmärksamhet så, att du trollbundit mig haha, de är kul, det får mig att skratta och le. Väldigt härligt att vara på ruta ett igen, att för en stund glömma bort svårigheter och försvinna i de där leendet.

Så Veritas, hur får man din uppmärksamhet? Vore otroligt kul att veta.

Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0