Utan dig och dina andetag..

Vad skulle jag vara utan dig..

Hur hade vardagen sett ut om du inte trätt in i mitt liv, vad vore jag utan dig och dina andetag? Hade jag missat mycket?
Hade jag varit lika glad? Lika lycklig? Utan dig och dina andetag?

Vad gjorde jag all denna tid? Tiden innan jag träffade dig känns grå och trist, händelselös, kall. Vad hade jag varit utan dig och allt? Utan dig och dina andetag..

Tiden har runnit ifrån oss, tiden då jag inte ens kunde gå utan din luft i mina lungor, när jag inte ens kunde se nåt annat än dig, din blick fick mitt hjärta att slå fortare, värmen du gav mig räckte till hela jordens befolkning.

Att stå här när du inte ser på, att stå här alldeles ensam utan dig, jag har tappat allt, talet och mitt hjärta försvann med dig.

Så vad är jag utan dig och dina andetag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0