Jag ville vinna..

Sen jag va 16 år ville jag vinna.
På den tiden va du ett mysterium, på den tiden va du så långt borta, de är du fortfarande.
På den tiden fanns du alltid vid min sida, du va där när jag kom hem, du sa god natt innan jag somnade.

Jag ville vinna dig...

Än idag vill jag vinna, nu är man smartare, man har förstått, man låter fantasin flöda.
Nu vill jag vinna pengar, inte för att bli rik, inte för att köpa något jag alltid velat ha.

Nu vill jag vinna för att se en dröm gå i uppfyllelse, jag vill se ett band spela utanför din dörr, ingen konsert, inga biljetter, inga köer.

När du öppnar din dörr så står dom där, Lifehouse till dig, bara dig...

Kommentarer
Postat av: carina

Vilken fantastisk upplevelse de hade varit. Lifehouse ett av dom bästa banden! ever! <3

2010-11-27 @ 14:50:18
URL: http://thegreatcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0