Home again!

Yes då e man hemma igen, vart ett litet sansat äventyr till Holland och Amsterdam.
Jag och Nathalie skulle på en utbildning om Arai's hjälmar, fick se tester utförda, nya hjälmar och en liten föreläsning om deras filosofi gällande företaget, tillverkning osv.

Resan då,

Klev in på Arlanda, strax efter 11 och vi gick runt där och kikade i Tax Free'n,
hade en hel del tid då flyget inte gick förrän 12.40.
Hittade lite saker som man vart sugen på men det kunde likaväl köpas på hemvägen, orka släppa på det :P


Vi mellanlandade i Köpenhamn, träffade andra återförsäljare där då planen var att vi skulle mötas upp där då en hel del folk flög från Göteborg, de gick smidigt och jag fick se lite lustiga saker förutom danskan dåra, haha skojigt språk de där.. haha. Hittade små Ben&Jerry's burkar, fick dra en bild som jag kanske laddar upp sen om jag orkar, även ett ENORMT cola glas, vi e ju vana vid det lilla gröna man fick på donken en gång i tiden, nej nej detta va enormt och rymde 1L cola haha, tog bild på det med hehe.


Vidare så for vi till Holland och Amsterdam, härlig flygplats vilket jag såg mer av den på hemvägen då vi hade mer tid att gå runt, därifrån tog vi ett tåg till nån förort till Amsterdam och där klev jag in i en riktigt stekig
5-serie beemer med stiligt kjolpaket, tonade rutor och alpina fälgar, musiken va ju självklart trance haha, vi va ju faktiskt i "landet ala trance" haha drömställe nr 1 hihi.

Framme så dök vi in på de mysigaste hotellet ever, drömställe verkligen, nästan så taken räckte ner till marken, såg ut som vi kommit till Fylke i Sagan om Ringen haha, lite bilder nedan.
http://www.bilderberg.nl/hotels/klepperman/



När vi anlänt fick vi rumnycklar och skulle förbereda oss för middag osv, härliga rum.


Satte igång musiken och tog en dusch, klar, fräsch och förbannat snygg i en ny skjorta så gick vi ner, satte oss ner i baren och inväntade våra kvinnliga kollegor som tog liiite längre tid på sig än oss andra... fråga mig inte..


Där tog vi varsin öl och samtalade tills damerna hade anlänt, väl klara så dök vi in i restaurangdelen, satte oss vid angivet bord och inledde festmåltiden, grillad kyckling, potatisgratäng, grillade grönsaker och en skvätt rödvin, jag bad dock om en öl.. hahaha.


Kvällen ledde oss in i baren och dom ville fortsätta kvällen, antagligen till småtimmarna men då informationen vi fått sade att vi skulle upp tidigt dagen därpå så avlägsnade jag mig lite snyggt upp på rummet med Nathalie, och ja, vi gick till separata rum haha!

Tidigt upp!
Dagen började med bufféfrukost och jag bara vräkte i mig kändes det som, GOTT!!
Efter det så checkade vi ut, bar våra väskor till en buss som körde oss till utbildningen.

Bla bla bla, vi åt lite, bla bla, gjorde lite tester, bla bla vi va klara och fick ett diplom haha, trevligt och folk va glada. Bussen igen och in i tåget, satt där ett tag, framme vid flygplatsen och dags för lite köööping (shopping).


Där handlades det en Diesel parfym och lite godis till Linneá på jobbet hehe, hade ju looovat!
Satte oss på planet och heeeeeem.

Väl hemma så tänker jag så här, om det är nåt med Holland som va riktigt kul, åk då dit å spana in alla husen!
Underhållning på hög nivå!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0