En dag då jag lämnade dig bakom mig, de va dagen då jag log

Notis nr 1.

Vänd dig om å gå vidare, du har inget här att hämta längre, du är inte värd nån som mig

"Tack hej, fuck dej"



Notis nr 2.

Fan va jag är såld på två saker denna sommar, ena har funnits där hela tiden men den andra kom rätt sent i sommar. Mina två favvisar denna sommar blir en kombo av housemusiken och dj'andet plus wakeboaråkandet, fuckin love it!

Jag är så jäääävla såld på det, som Gurra sa, de kanske blir en förkärlek som går vidare till snowboardåkande ;) haha who knows.

Planerar redan för brädköp och en schysst flytväst införskaffas snart hehe, synd att man fastnade för det så sent i år, sommarn e ju typ över snart skiiiit!!!

Men men sommarn kommer igen så no problemas.

En liten värmare hihi



Så niiiiice fuck everything else right now, å som fredde säger, hata longboardåkare haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0