Come home


Hon ler alltid så fruktansvärt vackert, hennes ögon lyser upp hela rummet, så klara..
Jag känner hennes händer glida längst min rygg när jag sitter i soffan, hon drar handen längst min kind när jag lutar mig tillbaka.

Jag blundar och känner hennes lena läppar mot min kind, dom smyger sig ner mot mina och en blöt kyss är resultatet. vi går in till sängen och lägger oss, jag lägger mig en bit ifrån henne och beskådar denna skönhet, ljuset från tv'n i det andra rummet, de blå ljuset lyser in å lägger sig som en siluett över henne, vackert ljus, vacker tjej, två i ett.

Jag kan ligga och titta på henne i evigheter där hon ligger, hon drar mig till sig, kysser mig ömt och jag faller.
Jag har inte landat än, hennes djupa andetag, hennes ljuva röst gör mig alldeles varm inombords och jag ler.
Jag leker med tanken om henne, en liten tanke som går längst livets stig, vi får se hur långt denna tanke vill gå, jag hoppas den aldrig slutar..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lovely D! Vi får komma på ett sätt att läka våra trasiga hjärtan, det här håller inte...

2009-10-14 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0