Just saw her face...

Ingen har ju undgått AIK's SM Guld, helt underbart, firade hela söndagen och hela måndagen, blir en repetering på lördag då det är Svenska cupen finalen, samma lag inblandade, vilken fest!

Lördagen så la jag golv och målade, vuxenpoäng till mig! Tack!


Hon va utklädd till djävulen, dock vet jag att bakom denna förklädnad satt hennes vingar, hon är nämligen en ängel, halloween har precis lämnat oss och denna sköna dam, log fint.

Varje gång jag såg henne så rös jag till, jag frös inte, hon fick mig heller inte att må dåligt på grund av förklädnaden, nej hon va bara så vacker. Hennes horn röda som dom va skrämde mig inte, usch så fin hon va, många gånger jag inte alls vet what to say men jag försöker, hon gör mig nervös...

Att hon är sig själv när hon sitter där intill, hon skrattar, ler och tittar på mig med sina vackra ögon, man blir glad, samtidigt så blir man lite sorgsen för man vet att snart måste den här underbara tjejen gå, hon måste lämna mig en stund fastän jag inte vill.

Hon leker med min hand ibland, drar sin hand längst min axel, längst min hals, det gillar jag.
Hon kan titta på mig när jag sitter så intensiv i tv'n, som att hon studerar mig, det roar mig, hon roar mig, hon gör mig glad, väldigt glad.

Hon drar sina fingrar i mitt hår, ja säger alltid att hon kommer bli kladdig då pga allt skit ja har i mitt hår haha, men så ere, hon blir kladdig men hon bryr sig inte, hon kan ju alltid torka av de på min tröja haha.

Hon är bra den här Miss C, hon är väldigt bra, hon kan förstå sig på mig rätt lätt tror jag, hon kan läsa av mig och hon lyssnar, hon vill lyssna för hon bryr sig. Hon är väldigt fin...

Väldigt fin..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det låter som om någon är kär... ;)

2009-11-03 @ 23:42:19
Postat av: . :)

Yes indeed :)

2009-11-05 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0