Im sååååå efter men vi hade trevligt

Oj oj oj fan va lazy ja har varit :D

Har varit så mycket nu (egentligen inte alls har bara inte orkat detta haha sorry).
Midsommar va så där :/ ingen höjdare men ändå inte super trist heller, va hemma hos en polare, grillade, söp å spelade kubb sen drog jag hem å sov.

Lördagen spenderade jag med farsan på Midsommar latin, där skuttade Sandra fram å hälsade haha, vart lite paff men de va kul å se att hon lever. Här e en bild på evenemanget, helt ok faktiskt!



Idag har man slappat lite, hållt på och förbereda bilen för verkstan då den e lite skadad från en liten olycka som jag var med om. Kom körandes på en huvudled och en idiot i nån mörk bil körde ut framför mig i typ 100 i en korsning så jag fick vejja för honom å körde in i en trottoarkant å pajjade bilen, bilen drog snabbt som bara den och jag blev lämnad kvar där :( men men den ska fixas iallafall så de löser sig, surt å behöva betala 4000kr bara...

Passade på å fiska lite å med dessa bilder ska ja visa vad som hände..

                

Resultatet blir ju en jävla fin filé!



Vilken kväll :D nu sitter man hemma å lyssnar på ljuvlig musik i form av Coldplay, vi hörs imorrn elr nåt, Chao!

Kommentarer
Postat av: Diana

vilken fin firredirre du fick då :D

2009-06-24 @ 10:22:16
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja riktigt stor var den ;D Du får firra upp en till mig med :D haha

2009-06-24 @ 12:21:00
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0