Dont know..

Jul efter klockslaget, god jul Daniel...

Mitt i natten sitter jag här, tankarna utspridda över rummet, som tavlor på mina tomma väggar, varenda en säger nåt om mig, kanske nåt om ett förflutet, en för nuet, nån för hur jag önskar att det va..

Jag går fram och studerar varenda bild, alla har en historia, ett förflutet, en viss sanning.

Jag tittar på bilden där vi satt ihop på bänken, kylan trängde in innanför jackan, varm choklad värme mina läppar..

Jag sneglar och ser hur vi stod i regnet ihop utanför min bil, jag skulle åka hem men ville inte gå..

Jag tittar ovanför och ser hur du låg i min famn en kväll, allt va tyst och kvällsljuset lyste in på dig, du låg i min famn, ja höll om dig så hårt..

Vänder mig om och ser oss ligga tillsammans i soffan, Kalmar förlorade en match men mig spelade de ingen roll för du va där..

Snett om den ser jag hur jag går in på hotellet, jag ser rosorna och ditt leende, hur du kallade mig knäppis..

Runt hörnet ser jag bilden där jag sitter och tänker, hur jag saknar dig.. ensamheten spökar lite på julaftonsnatten, den la precis sin hand på min axel, visar att jag inte står helt ensam..

Många tavlor, alltid en ny som väntar, hopp, sorg, glädje..
Min önskan i år va nog dig, vi får se..

Fick mig iallafall en klapp, Sony Ericsson SATIO, tack och god jul Daniel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0