våga hoppas på att det inte går sönder

Ska jag våga hoppas på dig?

Varje gång vi ses så är det bara du och jag, allt runt omkring blir suddigt, 10 år sen sist, du va lika vacker då..
Vi vinkade till varandra då, vi tittade i varandras ögon och vi log ständigt mot varann.

Ändå finns där en rädsla för dig, samtidigt som jag vill ha dig så får du inte komma för nära, du får inte känna allt för mig, du får inte bli kär.... Inte än...

Då lämnar du mig..
Varje dag med dig är en solig dag, varje dag med dig är ett nytt äventyr, varje dag med dig är en ny dag att tjäna in dom 10 år som jag förlorade, att tjäna in det jag förtjänar, dig...

Att jag en dag får se ditt verkliga jag.
Jag tror att jag sett dig nån gång, när du är go mot mig, när du satt där vid parkbänken med glansiga ögon och lyssnade på vad jag hade att säga, när du satt där ärlig och bara va du.

Jag vill stå där när du väljer att stå kvar hos mig, när du inser att jag kan va det bästa någonsin, när du inser vad vi kan ha ihop och hur speciell du verkligen är.

10 år lärde mig nåt, 10 år gav mig många sår, 10 år krävdes för att jag skulle få se dig igen och 10 år har visat mig att jag inte tänker låta en chans som denna försvinna igen!

Ja du miss P, du är allt bra go du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0