An angel on my shoulder but a devil in my head

I got two tickets to Las Vegas, you wanna get married?...
Om jag ändå kunde säga så till dig, om det ändå kunde vara en möjlighet..

I have a dream, a dream that we are in that hotelroom and you propose to me, and everytime i have that dream, i always say yes...
Jag skulle alltid fråga dig, jag skulle aldrig sluta få dig att må bra, mitt uppdrag i livet skulle vara att göra dig lyckligast på jorden för just de gör mig lycklig, varje dag skulle vara en underbar dag med dig.

När jag sätter mig i bilen och ser temperaturmätaren stå på 0 så vet jag att det finns en sak som kan värma upp hela min värld, en sak som får hela mig att le, en sak som kan få en frusen sjö att koka då tänker jag på dig.

När regnet slår ner mot marken och stormen får träden att svaja så alla löven faller av, när solen sen tittar fram och skapar en regnbåge utan dess like då känner jag dig inom mig, mitt eget hjärta som slår, de slår för oss, för dig och mig.

När du sitter där ensam och gråter, sårad och kall, då finns jag hos dig, värmer dig, torkar bort dina tårar från dina vackra kinder och lyfter din haka, ler och så är du varm igen för jag lämnar dig aldrig.



When people say she was made for you, i say No,... I was made for her...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fint skrivet! Tjejen du har kär måste vara världens lyckligaste!

2008-11-17 @ 00:29:56
URL: http://henniher.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

ja jag håller med Jennifer :)

2008-11-17 @ 17:02:25
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar vara lycklig =) härligt!

Å one tree hill är en galet bra serie!

2008-11-18 @ 12:25:10
Postat av: Daniel

sen när var ja lycklig? hmmm skulle jag varit lycklig hade ja skitit i bloggen tror ja...

2008-11-18 @ 20:09:41
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0