Look at the stars, look how they shine for you

Känns som söndag, kvällen igår spenderades hos Gurra.B hans kära mor fyllde 50 år och det skulle firas med ett stort kalas.

Kom dit efter lite strul med bussen, strul å strul den kom inte så ja fick ta en taxi (surt).
En massa roliga människor var där, trevligt å se alla igen då man inte varit hemma hos gurra sen han drog till sälen i höstas.

Så fint att ha såna människor runt sig, alla e så oerhört goa, en genuin enkelhet och vänlighet hos alla.
Gurra och Malin ska va tacksamma för föräldrarna dom har, dom e verkligen toppen.

Nu förlorar jag återigen min käre vän, min bror. Han drar till Moskva, de känns bittert ska ja erkänna, killen kom precis hem å nu drar han igen, han lever sin dröm de är bra de men ja kommer sakna honom, han e verkligen guld, har alltid funnits där för mig den karln. One of the best, really.

Ikväll har jag grillat med Johan.B, Pinto och Hedlund, fan va skoj de blev, vilka jävla grabbs asså.
Här har ni smaskens bild så de bara skriker om de!

image44


Efter det så vart de film, vi såg nya National Treasure 2, grymt bra film faktiskt, en modern Indiana Jones!

Nu sitter jag och lyssnar på en riktigt fin låt, Coldplay - Yellow

image45


Kommentarer
Postat av: Gurra

Fina ord där bror!blir verkligen rörd!Kommer sakna dig med!!!
men när jag komme rhem ska vi festa som aldrig förr!!!
ses snart!!!
Puss å kram

2008-05-01 @ 23:10:34
URL: http://attjobbaisalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0