It stays the same and some leave

Kind people please move forward, i can't see anymore..
Some people let me down, they can't see me..
What went wrong?

Solen bländade mig, jag kunde inte se ordentligt, men det fattas nåt, varför kan du inte bara se mig för mig, ta dig tid...

Vinden mot min kind, brisens varma kofta höll om mig idag, Furusund en varm söndag med blåsten i all ära.
Fisket fick mig att må bra, visade mig sinnesfrid.
Nu är det bara min bil kvar, på onsdag sker det, få se dig komma till liv igen, jag ryser redan, kärlek är vad det är.

Tro inte för mycke, tankar är åter tankar och ingen lyssnar på en dåre som mig, tro mig...

Sunshine in my heart for her...

God natt

Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

åh va kul ska du fixa bilen =) najs

2008-05-12 @ 00:30:55
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0