Party on a TORSDAG :P

Yes det är dags igen, våran vecko fest :D

Måste bara förklara mitt tidigare inlägg haha, va satans full å så bläddrade man igenom facebook och såg då Jonnas fiiiina bild där, då kunde man ju inte låta bli *sry haha.

Nu får jag väl säga att alla inlägg efter 01:00 kmr vara fylleinlägg haha, nog roligaste av dom alla men kanske inte så vettiga =)

Men jag kan ju säga som så att det finns nån som man håller ett extra öga på haha men de vet hon redan haha :P
Du får förresten se till å skicka fler bilder, måste ha å leka med i photoshop, även du Katja, gärna kavajbilden haha

ses i dimman folk Ciao!

Kommentarer
Postat av: jockonda

haha du verkar vara rätt dimmig nu redan :P
jag vill oxå kröka, men soon.
imorrn ska jag o min(oh yes she's mine haha) bebeh slurpa Bacardi razz med massa bär ;)
see ya
;P
*
*

2008-03-27 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0