A new visit

Vaknade upp lite halvtorr i munnen haha, kvällen innan hade man ju folk hemma å drack bärs, kvällen vart grym.

I fredags åkte man ju till Enköping och rockade loss på Joar med Fredde, haha fan va vi ägde hela stället!
Som fredde sa, alla gav oss space, killarna backade å tjejerna glodde hahaha, sen att två tjejer kom fram å gav mig en komplimang för min dans, de tackar man för, de värmde hihi.

Söndagen vaknade ja upp vid 12, min mormor ringde kort därefter å frågade om hon kunde komma upp.
Senare åkte vi hem till mor min tillsammans, träffade syskonen igen, så skönt å få krama om dom söta ungarna!

Mycket tankar den här helgen, funderat lite grann mellan festerna och sett lite saker på ett annat sätt, försökt förstå vissa saker och lärt mig att även acceptera vissa saker men men.

Tack förresten för de roliga mms'et haha rätt söt bild man fick från ert party haha skojsigt, nu lämnar ja er med lite bilder från idag på sötisarna!

                            


              


Kommentarer
Postat av: syrran

jasså e jag inte oxå söt eller ??

2008-03-10 @ 21:06:55
Postat av: Daniel

du ville ju inte vara med på bild! =)

2008-03-11 @ 01:16:22
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0