You soooo belong with me

Vi kunde stå där på bryggan ihop, solen i ansiktet på en knarrig träbrygga.
Solen lutade lite så där på sniskan, romantiskt och molnen smektes av en rosa nyans, det var en vacker himmel vi erbjöds den kvällen och jag var tacksam att jag fick njuta av den med dig.

Du föreslog att vi skulle ta ett kvällsdopp, jag var inte sen med att hålla med.
I solens röd/rosa färger klädde du av dig din klänning, den gled av dig så skonsamt, din kropp färgad av ljuset och jag var kär på nytt, du va verkligen så otroligt vacker där du stod, vinden blåste lite lätt så ditt hår svävade en aning.

Du klev i det klarblåa vattnet som värmts upp under dagen till just rätt temperatur och jag var inte långt efter.
Vi gick ut en bit tillsammans, ståendes emot varann såg jag rakt in i dina vackra ögon, lika kristallklara som vattnet vi stod i. vi ställdes oss tätt intill varann och gled sakta ner i vattnet medans vi höll om varann, jag smekte din arm som låg över vattenytan, gåshuden kom fram direkt och frågan ställdes i huvudet om det var tack vare mig eller den lite kyliga luften som var påväg in av kvällen.

Du kom tätt intill mig och la ditt huvud på min axel, jag kände sån kärlek för dig just då, jag ville aldrig att du skulle gå från mig, vi kunde stå där föralltid även om vattnet var svinkallt, du va underbar.
Ingen av oss ville bli sjuk så vi traskade upp ur vattnet efter ett tag å satte på oss kläderna å gick hem.

Längst den långa grusvägen gick vi tillsammans, livet var underbart för jag fick dela varenda dag med dig.
Att en person kunde få mig att må så bra, bara genom att finnas där, hålla min hand och säga såna vackra saker, du var verkligen min ängel.

God natt min söta och jag ligger vid din sida när vi vaknar upp imorgon.

Ännu en sommardag noterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0