might go wrong

Jag e lite på lyset men ska försöka skriva nåt fint inatt ändå, får se hur det går =)


Jag satt en kväll ute på vår sten, solen höll på att gå ner och vår rosa himmel visade upp sig igen, nog mest för att påminna mig om hur bra jag har det, det vet jag redan, ingen himmel i världen behöver påminna vad som finns i mitt hjärta, hon får mig att växa denna skapelse, får mig att bli stark och tro på mig själv, hon är underbar och inget kan jämföras med hur hon får mig att må.

Jag hade med mig en liten bärbar stereo där jag spelade Coldplay - See you soon på repeat, hans gitarrsounds i bakgrunden förstärkte den vackra himmlen och gjorde den ännu vackrare. Jag fantiserade om en framtid, en framtid där jag varje dag stängde grinden till vårt hus, där jag varje dag gick upp för vår veranda, där jag varje dag öppnade dörren för att sen mötas upp av ditt vackra leende.

Allt ont i världen hade inte nått mitt hjärta för din kärlek till mig stod i vägen, som en oigenomtränglig barriär, som en stor mur som vägrade ge me sig. Du var det vackraste jag någonsin haft och jag ville ta hand om det förevigt.

Ju längre jag satt där ute så förstod jag hur viktig du var, hur mycket du betydde och hur mycket mitt hjärta slog för dig.
Min mobil ringde och det var du, du ville bara säga god natt och denna natt skulle vi inte dela tillsammans men i drömmarnas land skulle vi vandra tillsammans hand i hand.

Jag berättade för dig vad mina tankar sa om dig och du vart glad, vår kärlek stärktes lite till den kvällen, sen begav jag mig hemåt och drömde vackra drömmar om dig...

God natt du finaste..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken inlevelse du skriver det där med :)

såg att du hade ringt mig i fredags? läs min blogg så förstår du nog att jag inte var kapabel att svara.drack alldeles för mkt och blev nästan medvetslös :(



krams

2008-07-01 @ 19:19:45
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0