getting tired, kinda tired... really.. men jag har krafter kvar

Jag vet inte längre, ja kan inte svara på detta, var lämnade jag mitt huvud nånstans för ja kan inte tänka ordentligt.
Jag finns här, jag står här, du kan inte missa mig nu, jag viftar mina händer å visar att jag existerar.
Jag vill, ge mig en chans, se mig!

Över till nåt annat...

Jag funderade idag när jag gick hem, i ica-påsen låg 2 Ben & Jerry's, jag å johan B skulle ha reunion framför matchen.
Jag gick där tänkte på hur de skulle va att gå hem, att nån skulle sitta där å vänta på mig, att jag kanske skulle få vänta på nån, jag antar väl att jag vill ha nån hos mig nu, nån att dela saker med osv.

Vore skönt att sitta där med nån om kvällarna, titta på tv, fotboll, laga mat tillsammans osv osv, allt möjligt faktiskt, jag vill få en chans å visa vad jag går för. Känner mig nästan som en av dom där unga i fotbollslagen som vill visa framfötterna för att få lira, komma ut på planen å briljera, jag tror jag kan överraska, jag tror jag kan prestera bra, bättre, bäst!

Jag ser tjejer i forhållanden som inte verkar må nå bra, killar som inte uppskattar vad dom har, varför ska de vara så?
När börjar man ta nån förgivet? Hur kan man ens lyckas med nåt sånt? Vill man förlora en person man håller varmt?

SUCK på vissa, återigen, ge mig en chans haha jag kommer aldrig svika dig...


så nöjd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0