Will it end?



Tråkigt man kan ha ibland, då får de bli Photoshop, dock så känner jag ingen kreativitet längre, den e som bortspolad..
Vad det kan bero på vet jag inte, känner mig inte som vanliga Daniel ikväll, nåt är fel, vad vet jag inte, allt är bara....

Allt rinner ifrån mig känns det som, varenda liten pusselbit i mitt evigt stora pussel försvinner från mig, det börjar kännas så jobbigt på nåt vis, vad ska jag göra? Vad ska jag göra när det inte går min väg? Vad ska jag göra när jag anstränger mig så mycket men får så lite tillbaka, ska jag lägga mig ner å ge upp?

Vet ingenting längre, skulle behöva lämna allt bara, försvinna från allt å alla, låta folk känna vad det innebär att Daniel inte finns där längre, det lär ju inte vara sån står skillnad...

Jag lägger mig bara ner och tar ett djupt andetag, jag vill inte vara med längre, jag vill inte ha detta, inte så här, de borde vara på ett annat sätt.

Mitt lugn är detta nu


Men du kommer ändå bara vara en dröm för mig..., En dröm, en önskan som aldrig blev sann....

Kommentarer
Postat av: Jonna

inte vara deppo.

sry om jag inte var så pratglad på msn sist, men jag hoppas du uppskattade mitt sms senare !



kramsis

2008-07-11 @ 17:08:32
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: caicai

ja men du får väl höra av dig helt enkelt..

2008-07-12 @ 13:30:04
URL: http://caicai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0