twice, i´m dong it again!

Fan, det är nästan så att jag inte vågar göra de nu, är kastrullfull så om jag stavar fel så ere därför, dock så e jag suuuuuper försiktig då ja vill att de här ska bli BRA men nu kör vi igång da, ja måste ju bara testa de igen =)



Det är tidigt en morgon, lördag morgon faktiskt. Klockan är inte alls mycket och jag öppnar sakta upp ögonen och ser ut över ängen, du å jag, vi sov ute inatt. en riktigt stor sovsäck å varsin kudde, helt perfekt.

Det va varmt inatt så vi behövde inte oroa oss för att frysa, jag frös inte inatt iallafall, det är en svag vind i luften, den smeker det höga gräset runt oss och gör så att gräset liknar "vågen" på ett storartat derby (fotboll).
Jag vänder mig emot dig, du har inte vaknat än men ligger där fridfullt, jag känner hur mitt hjärta fylls upp av fridsam luft, nåt som bara finns när jag är med dig.

Jag lägger mig lite försiktigt bredvid dig och tittar på dina djupa andetag medans du sover, så oskuldsfull, så otroligt vacker där du ligger, håret spretar lite varstans men det spelar ingen roll, du hade kunnat se ut som en igelkott i håret, de hade inte spelat nån roll.

Tiden går och klockan närmar sig 9, solen är ganska stark nu men motvilligt så ligger du fortfarande där å sover så sött, jag vill inte väcka dig för jag vill inte att du ska dras ifrån din dröm, det är kanske mig du drömmer om så varför störa.
Efter ett tag blir solen aningen för stark, du öppnar sakta upp ögonen å sneglar mot mig.

Där ligger jag och ler åt dig, du frågar mig varför jag ligger där å smilar, du älskar mitt leende och att vakna upp till det är väl nåt speciellt för dig. Du lägger dig tätt intill mig å lägger armarna runt mig, där ligger vi mitt på ängen och myser ihop.
Sovsäcken börjar bli varm nu och du gör nåt alldeles tokigt, du kliver ur säcken och beger dig på en spring tur genom gräset, skuttar å skrattar i bara underkläder, knappt det och mitt på morgonen oxå.

Jag är inte långt efter för tok som jag e så hinner ja inte tänka till innan jag gör det, så i kallingar springer jag efter dig bland det höga lena gräset. Efter ett tags jagande så får jag tag i dig, du slänger dig ner i gräset å säger att du ger upp, då frågar jag;

Jag - Varför ger du upp?
Du   - För att du äger redan mitt hjärta
Jag - Du är så fantastisk vet du det?
Du   - Det är du som väcker allt, varenda liten del som gör mig bättre, som gör mig hel.

Jag lägger mig tätt intill och kysser dig ömt, du håller om mig och säger;
Lämna mig aldrig Daniel, vad som än händer, lämna mig aldrig.

Då säger jag bara;
Det går inte, du va mitt allt från dagen du sa hej och nu slår mitt hjärta bara för dig

Vi ligger där och delar ett oförglömmligt ögonblick, nåt som aldrig kommer glömmas vad som än händer.
Jag vill aldrig lämna den här platsen, du och jag ska finnas här för alltid.

Your my life, my everything, from the light i see in the morning to the dreams i dream at night, my love, my friend, my life.

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så otroligt underbart det låter : )



Det är sånt man drömmer om att uppleva. = )

2008-07-05 @ 09:35:45
URL: http://leo.zoomin.se
Postat av: f

Hade du tid att göra en sådan till min blogg eller? :)

2008-07-05 @ 10:36:52
URL: http://fhammar.blogg.se/
Postat av: Felicia

en sån där det står the life of daniel.

2008-07-05 @ 17:10:00
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0