Sounds of heartbeat, love and pain

Vackert spelas det, tonerna vibrerar i mitt hjärta, hela kroppen reagerar, håret ställer sig och jag blir som till is medans kroppen samtidigt brinner.
Ljuset träffar mig, bländar mig och värmer där iskänslan tagit tag i mig, golvet vibrerar och glaset ramlar ner från bordet.
Kras, glaset ligger som diamanter och reflekterar tillbaka allt ljus, direkt mot mig, strålarna letade sig in i mina ögon, smög sig in i huvudet och gled ner till hjärtat och förstärkte hela upplevelsen.

Alla står med händerna i luften, hoppar i vågor, ljuset går längst havet av människor, alla delar en upplevelse tillsammans. Varenda ton förändrar vågen väg, den delas, bildas igen och blir starkare och svagare, alla skapar en liten bit av himlen.



Hold your head high
Hold yourself high
Be proud, be proud

Hold my hand
Hold my heart close
Dont cry
Dont cry..

Feelings from before
Comes closer as we go
Feelings from before
Feelings from yesterday
Feelings from today

Hold your head high
Hold yourself high
Be proud, be proud

Your my hero from before
from yesterday and from today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0