blame me

på fyllan detta så...

skyll varenda ondska på mig, se på mig med onda ögon och känn allt hat, fokusera allt på mig och lämna mig ifred, de blir bättre då.

Allt gör ont, jag blöder så, min kraft sugs sakta ur mig, dag till dag blir allt värre, jag vet inte vad som händer och jag låtsas som ingenting men det gör ont, allt gör ont. Varenda liten tanke om dig gör mig frusterad, om du bara inte hade trätt in i min värld, då kanske allt hade varit annorlunda,

Nu sitter jag här med gråten i halsen och känner att du inte litar på mig, varenda ord jag sagt, varenda känsla jag försökt förklara vill du inte tro på. Vad ska jag göra?

Mina tankar är inte rena pga all alkohol, det blurrar till det, men jag vet sanningen, att du å jag aldrig blir ett.
Jag ligger ensam på gatan, förlorar allt inom mig snabbt, märker hur livet lämnar mig och allt blir mörkt, du gick för fort, du ville aldrig tro på mig, tro på vår framtid...

Jag blinkar och allt är som vanligt men jag känner fortfarande all smärta som du orsakade, tro inte på sanningen för den är inte vacker som du.

Jag är dock orsaken till allt ont, tro inte på mig, tro på nån annan. Jag är inte värd dig, varken nu, då eller sen....

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så grymt duktig på att sätta ord på kännslor. Det du skrev beskriver verkligen vad jag känner.

2008-07-20 @ 10:26:34
URL: http://leo.zoomin.se
Postat av: Jonna

hej

sry att jag aldrig ringde upp dig då på lördagen, det var fullt med bråk och jag var väl den nyktraste där - och försökte att få alla ifrån varandra så polisen inte behövde bli inblandad el whatever.



hoppas din kväll var fin iaf. krams

2008-07-21 @ 08:26:14
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: ....

Oj.. Jag är lessen för att jag sårat dig som jag gjort... Dock visste jag aldrig att du kände så som du berättade häromkvällen. Hoppas innerligt att du finner lyckan någon dag! Det är du värd =)

2008-07-23 @ 03:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0