Music that makes you think about the people around you, the ones who care

Suttit och pratat med Lollo nu på morgonen, fått höra saker som jag aldrig skulle klara av, sorgligt att vissa kan uppleva livet på ett sätt, att man inte klarar det längre, att man bara ser mörker.
Hon får mig att tänka, får mig att fundera, hon är en viktig person för mig.

Ibland kanske våra konversationer slutar i ledsna miner men när det inte gör det, när vi slutar dom med ett leende, då kan nog inte världen bli bättre, när allt slutar lyckligt helt enkelt, då värdesätter man vissa saker, som henne.

Hon visade mig en låt, en låt som för henne betyder väldigt mycket. En låt som även jag får mycke känslor för, en riktigt vacker låt, folk kanske tycker den är sorglig men vackrare låt går nog egentligen inte att hitta.

När jag sitter å tittar ut genom mitt fönster å ser solen lysa så starkt, samtidigt som låten är på får det mig alldeles uppfylld, inte av sorg men inte heller av glädje, kanske en blandning av de båda. Man måste uppleva det själv tror jag.

Här är låten iallafall, njut.




Jimmy Eat World - Hear You Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0