Home atlast. Internet atlast, and fuck im kinda happy too

JAAAAAAAAAAAA, välkomna igen! Haha.

Känns som att de va en tid sen vi sågs allesammans, vi ses ju inte direkt men ni ser typ vad ja skriver.. :P
Iallafall, flyttar har ja gjort, levt ensam har ja gjort och utan internet de med USCH!

Kan ju dra det lite snabbt vart ja bor osv (har ju dock inga bilder, hmm suck hehe)

Bor var: Storängsvägen 6 i Åkersberga (3 mil norr om sthlm)
Ligger typ: A de ligger ju mittt på torget så ja bor 1 min från Systemet, bra va?
Stor: Ja de är en 1½'a på 47kvm, nyrenoverad å jag har valt tapeter =)
Hur ser det ut annars: Nja ser väl ganska vettigt ut, har ju möbler osv men ja har planer kan ja säga =)

Japp så ligget det till, och annars så rullar livet på ganska bra.
Börjar planera en resa med lite vänner, de blir nog Holland och Sensation 2008 i juni, de blir skoj =)

Sen så drömde tydligen Sandra om att ja dog elr nåt, å va tvungen å sms'a de vid halv 4 inatt för att kolla så allt va ok haha, man tackar för omtanken men ja andas fortfarande =)

Jag blir förvånad på vissa dock, en del hade jag inte förväntat mig vissa saker av, en del har rent utsagt svikit mig och letat efter annat, vissa kan inte inse saker, se vad som finns framför dom, se att man står där och att de den letar efter funnits där hela tiden, inte våga ta steget, men men synd är de.

Jag måste väl fundera ut de där med namnen som jag lovade innan nyår, skriva upp vad alla betyder osv, måste bestämma mig för vilka som ska skrivas upp å vad som skall sägas bara... De blir ju ren sanning men bara för de så kanske de inte är det bästa å säga rakt ut men de tar man då.

Vi pratade, jag väntade, du sårade, jag visste de innerst inne redan, du ville inte ge det en chans, men jag förstår, ta reda på svar, glöm mig för stunden, gör ditt avslut.

Vi pratade, jag sa inte det rätta direkt, du blev sviken av mig, jag agerade för sent, du valde nån annan, jag blev sårad och nu står vi här igen, jag vet inte vad som sker, vi pratar historia som kanske blir framtid igen, jag tar inte ut nåt i förskott, du tittar på mig igen, jag finns där för dig, du grät för mig inatt, de betydde mycket, du väcker känslorna igen.

Lite gåtor för några att lösa e alltid lite skojigt, lycka till.

Sen så får vi se vart detta leder, så länge jag fortfarande ler så är jag nöjd, ha de bäst cya

Kommentarer
Postat av: L

ja det finns fan inget bättre än te... eller jo det gör det, men te är wonderful. Passar anytime, anywhere. Och japp, hittade ett par svarta fina skor som passar utmärkt när våren kommer :)

2008-01-17 @ 01:02:33
URL: http://zinless.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ville bara säga att det du skriver berörde mej mkt, du får mej att känna,det e d inte många som lyckas med.Förlåt för mitt beteende mot dej! Hoppas allt blir bra med allting du filurar på,det e du värd:)Ha d bäst kramar// duvetvem

2008-01-17 @ 02:53:20
Postat av: Daniel

vem e du! fan, ja vet ju inte vem du eeeee :P

2008-01-17 @ 22:29:19
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0