gettin pissed..

Fan va förbannad ja kan bli på vissa ibland, visar noll respekt och kan inte ens tacka för vad man gjort för den personen, fan borde be dig dra åt helvete, ska aldrig göra ett piss för dig igen, jävla svin!

Här sitter man å sliter och lär dig saker, visar dig hur saker fungerar. Du kunde fan ingenting, nu är du tydligen skit bra på allt, tack vare vem? Jo mig, gav dig så jävla mycke info om allt å du bara spottar mig i ansiktet som tack.

Att du sårar folk är fan en underdrift, du är så snurrad i skallen så du inser ju knappt vad du gör, när du skaffat körkort lär du inte banga för att köra över dom som går över gatan.

Ta åt dig äran elr ge andra credd för de jag hjälpt dig med, du är inte värd att tänkas på, fattar inte ens att jag tar mig tid att skriva detta men ja kände att ja va tvungen efter några dagars chock då du totalt skiter i allt ja gjort för dig.

Far å flyg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

döööög, gå o lägg dig

2008-02-01 @ 20:02:24
URL: http://sandrahammar.blogg.se
Postat av: Daniel

väx upp

2008-02-01 @ 20:04:38
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0