When the sky falls down

Efter igår känns det som att min värld faller, att sitta i den här sitsen trodde jag aldrig att jag skulle.
Att min ursäkt inte räckte, min ånger och min vilja att göra rätt. Jag kan inte förstå att detta ska ske, det känns som en mardröm alltihop, att nåt jag älskar ska skada mig så mycket, att nån från "samma" värld ska skada mig på det sättet.

Att du inte gjorde detta för att förstöra mitt liv, det är precis vad som kan ske, jag förstörde ingenting, jag orsakade inte någon smärta, nån sorg, ingenting som kan såra dig.

Jag satt chockad igår och jag sitter chockad idag, än.
Jag förstod inte vad detta betydde, vad jag gjorde förrän det var för sent, du visade mig allvaret med råge, skoningslöst nästan men men.
Vi har sagt vårt och mer kan vi väl inte säga, jag är bara ledsen.

Nu vill jag inte säga mer om detta, det sårar mig för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0