Vid nästa rödlyse

Där står jag, väntar på signalen, det tar lång tid, tankarna flyger iväg...

Hur ska det gå med allt?
Vad ska jag se fram emot i höst?
Vem ska jag ägna mina tankar på?

Det går väl antagligen bra, hoppas jag.
En ensam kall höst maybe? Eller kanske hoppas på en sak.
Det finns nån, det gör de... Annars har ja alltid min bil... hehe

Från ingenstans skapades nåt, jag fick aldrig reda på nåt och du sa inget om de när jag frågade, inget mer med det, jag ägnar inga fler rader åt dig mer, im done, btw your the one who losses in the end, sorry...




Vad har Daniel haft för sig senaste tiden???? Ett tag sen han skrev...

Jo!
Daniel har varit i Enköping, dansat som en dåre, motat bort fulla tjejer, druckit champagne, drinkar å ööööööl.
En söndag spenderades med en början på Söder med kompisar och en vacker brunett samt hennes vänner, hamnade på Högbergs, gick vidare på 54, snubblade in på nån snyggo trappa vid Fredsgatan elr vart vi nu var, Axwell å Ingrosso lirade live å ja lyssnade en stund.

Kysste brunetten i trappan och fick henne på fall, tog taxi till East där vi skålade med en öl. Taxi till bilen och Joel körde mig hem, tack å god natt, dagen därpå så jobbade Daniel, hårt, väldigt hårt men de kostar å ligga på topp!

Mat nu = pasta å nå joxx, höööörs tjao!

None

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken poet du är.

2008-08-25 @ 18:35:13
URL: http://nolhedskans.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tur att det finns fler som tycker som jag iaf...

2008-08-25 @ 18:38:01
URL: http://aboutemma.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo poet är du...oavsett om du har tråkigt. Vackert skriver du. Jag får gåshud.

2008-08-26 @ 20:36:00
URL: http://nolhedskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0