Två världar, en Daniel

Tiden går fort när man har kul, nästan för fort.
Jobbar och sliter gör man oxå, nu när Jocke slutat så får man slita som ett djur på jobbet och då har de bara gått 2 dagar sen han började på polisskolan hehe.

Vad har hänt sen jag skrev då?
Jo jag har träffat en skön dam, gått på stan och bara suttit och pratat en hel del, vill inte säga för mycke då allt e så nytt hehe. Dock så har min tid nog spenderats mest med henne, vi har bara haft de trevligt ihop och vi får se vart de här leder helt enkelt.

Vi satt på en parkbänk igår, såg ut över gatorna vid St Eriksplan, alla ljusen lyste medans vi satt där och drack varm choklad från 7eleven, goda mackor hade vi med, lite kyligt ute men vi höll om varann och hennes ögon var rätt vackra då dom glimmade i den mörka kvällen där vårt ljus var förbifarande bilar, skyltbelysning och ljuva gatulampor.

Ni förstår, hon e väldigt vacker å man skulle kunna säga att jag har tur i oturen fast vad de verkligen handlar om orkar jag inte förklara, kanske en annan gång hehe.



Snart är det dags Monday Bar lurar runt hörnet, på torsdag beger vi oss på dunka dunka och det kommer bli så fruktansvärt kul, fantastiskt roligt och förväntningarna är skyhöga hehe.

Man kommer njuta när man står där bland alla människor, det blir underbart.
Varsågod, ett litet smakprov...



Kommentarer
Postat av: Caroline

Inget att vara generad över, fortsätt skriva vackert bara...

2008-08-26 @ 23:17:00
URL: http://nolhedskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0