När allt handlade om henne.

Det va en dag för länge sen.
En god kamrat satt hemma hos mig och vi spelade world of warcraft (nörd i know).
Han berättade om en tjej som han spelade med från och till, han hade henne på msn och visade nån bild på henne.
Han skrev lite till henne och sa vad vi höll på med, hon skrattade väl åt oss, dom kände varann på så vis att min vän kände hennes kille eller hennes ex, hur det nu var.

Jag snodde hennes msn för jag tyckte att det va lite ballt med en tjej som spelade spel.
Vi började prata på msn och vi spelade ihop då och då, fortsatte prata på msn och tiden gick...
Vi båda hann träffa en hel del folk och hann väl även bli sårade en del gånger men vi pratade om de genom msn, vi kunde relatera till varann, vi kände samma smärta. Jag satt uppe nätter och pratade, men så en dag så stannade allt upp, vi slutade prata och gled isär, vad som hände kan jag inte säga då det är lite för personligt.

Men så en dag så började vi prata igen, vi föll tillbaka till gamla mönster och resultatet blev trötthet återigen fastän nu var de på jobbet. förhållanden flög förbi men vi pratade hela tiden och jag trivdes och såg fram emot varje gång man gick online på msn. Vi har gått igenom en hel del ihop, skilda pga avståndet och allt runt om men jag kan klart säga att hon är min bästa vän, utan tvekan.

4 år senare pratar vi fortfarande och hon är den jag lyssnar på, den jag berättar saker för och den som får mig att må bra. Varken hon eller jag har haft det lätt i våra liv, men vi hjälper varann och vi gör varann starkare.
Jag är tacksam för att jag har henne i mitt liv, hon är en bra person även fastän hon själv säger emot mig.

Jag har träffat henne 2 gånger under den tid vi känt varann, vi har gråtit i telefonerna, suttit med webcam och pratat.
Hon är bland det finaste som finns och hon är oerhört rolig, hon får alltid mig att le och jag kan utan problem få henne att skratta. Vi har haft våra duster under vår långa tid och det har inte alltid varit lätt men vi har båda försökt och gjort det väldans bra, vi har funnits där som stöd för varann i alla lägen.

Hon är bra, alldeles för bra för att ha i mitt simpla liv men hur våra liv ser ut i framtiden vet varken hon eller jag, jag hoppas bara att hon finns kvar för alltid men det vet man aldrig. Finns inte många, om ens nån alls som bräcker den här tjejen, ni kan gått försöka men jag tvivlar starkt! Jag unnar henne all lycka i livet och vill aldrig se henne ledsen igen.

Finns så mycket mer jag skulle kunna skriva men jag vill inte ta upp er dyrbara tid allihop. Men ni kan ju fundera lite på vem som utmärker sig i era liv som hon gör för mig, om det finns en person som gör så mycket för er, se till så att den personen vet om det.

Du va bra att ha tills du försvann, hur ska jag göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0