Headlines, she walked away, slowly

Varför ska de kännas som att det glider mig ur händerna, allt kändes bra för en gång skull, jag började få upp ögonen för dig men nu vet ja inte längre, jag vågar inte hoppas på nåt längre men de är inte ditt fel, hur kan du veta, vad ja känner...

Dag ett så försökte ja få din uppmärksamhet, du va så vacker så jag insåg snabbt vilket underläge jag va i men du sa hej efter ett tag och log när jag sa hur vacker du va.

Du har en vän med ett hjärta av guld och jag är så oerhört avundsjuk på henne för att hon få spendera tid med dig, jag har aldrig ägnat en sekund med dig men nåt med dig väcker nåt inom mig å gör mig väldigt glad.

Jag höll på att förlora dig totalt en gång, jag gjorde en miss på fyllan och höll på att kasta bort min eventuella chans med dig men du visade nåd och log mot mig igen. Varje dag som går blir jag som fiskaren som väntar på den "stora", tålamodet pressas till det yttersta när jag tänker på dig och när jag ser dig uppdatera din blogg med bilder från dagen innan. Att nån kan vara så vacker, visst finns det vackra tjejer överallt men det ska krävas nåt speciellt för att jag ska tappa andan och hittills så är det endast två som lyckats med det och du är en av dom och det gör mig glad, oerhört glad.

Men dagarna går och vi kommer närmare en kall höst, en kall vinter och utan dig här så ser allt mörkt ut, jag måste bara få se ditt leende, jag måste bara få se dina vackra ögon och jag måste bara få höra din vackra röst, igen...

Jag väntar otåligt på en chans med dig, jag vet att jag ibland kan va väldigt framåt men jag söker lyckan och den pekar mot dig..

Kommentarer
Postat av: Jonna

fint skrivet, tack :)

2008-08-10 @ 23:39:32
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0