Worst saturday ever?

Vaknade upp imorse vid halv 10, försent... skulle vaknat vid halv 9 men de spelade egentligen ingen roll.
Åkte upp till farsan och hämtade honom och mitt däck som vi skulle åka till fälgfirman i Skogås med.
När vi väl var framme så fick jag veta att dom inte kunde garantera att de skulle hålla, antingen kanske svetsningen skulle gå upp elr så skulle de bli en spricka på nåt annat ställe, fälgen va i dåligt skick i guess...

Jag lämnade in skiten iallafall, de blir billigare å testa detta än att bara gå å köpa 4 nya fälgar suck* orka punga ut 10 000kr pga en jävla fälg...

Iallafall jag va lite less på hemvägen å det va nog far min oxå, vi svängde förbi Mekonomen för jag behövde en ny säkring till batterisäkrningen, världens mest udda säkring måste jag påpeka, ofta en 80A säkring går...

Skiten kostade 60kr, en liten fjantig jävla säkring för 60kr! rena rånet fan usch..
Kommer hem till farsan där bilen står, sätter in säkringen, inga problem alls, dock när jag ska skruva fast den (den sitter fast med 2 skruvar) så sprakar de till lite och vips... Då har säkringen gått... SUCK, det va sista säkringen dom hade å jag va 60 jävla kronor fattigare haha, man blir så jävla trött, nu orkar jag dock inte tänka mer på den där bilen, blir bara förbannad över den även om de är min ögonsten.

Ikväll blire andra bullar, igår va jag chaffis åt Johan och vi hamnade först på nån hemmafest som typ sög, sen drog vi på krogen å dansade, de va helschysst. Ikväll ska vi fira Adde K som fyllde 25 år i måndags, de blir förfest hos honom sen drar vi till Said å festar där å vi hamnar väl slutligen på krogen.

Kommer nog bli satans kul å ja ska supa mig redigt så jag slipper tänka på allt runt om en, tjejer, bilen, familjen och det vardagliga livet, allt borta för en kväll, en sekund och det tackar jag spriten för haha.

Seeya later

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack för kommentaren :)
Hoppas du får det kul ikväll :) sup järnet, för det ska jag =)

2008-04-05 @ 17:19:32
Postat av: jockonda

haha alkisaaar ni e! :P
fy satan.. o s å dissa du min vackra låt dessutom..ojoj
illa
;)
jag ska nog supa skallen av mig nästa helg, jonnis is tha bomb!
kramis

2008-04-05 @ 18:31:35
Postat av: adnan

Prova att koppla bort batteri plussen nästa gång du byter säkringen ;)

2008-04-07 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0