Some time ago

Helgen är över, jag fyller år imorrn, suck haha orka de är inte ens en speciell ålder, bara 22 liksom, ännu ett år närmare döden, dock så planerar ja inget långt liv haha :P

Denna helg firade vi Patrik som fyllde 25 i fredags, Eke glömdes bort av nån anledning, han fyllde år i torsdags men han hade planer med familjen så där vart de inget firande, vi hade trevligt hemma hos Patrik, han bjöd på lite bål + snacks, riktigt mysigt.

Lite tajt va de ändå i hans lilla lägenhet, den måste inte va större än kanske 23kvm, kanske mindre :O
vi va ju si så där 15 pers så de vart lite trångt men de gick ann :D.
Efter ett förspel av drinkar så delade vi på oss så en halva tog taxi till stan medans andra halvan tog taxi till Täby, jag gick på de sistnämda :P va riktigt trevligt där och jag lyckades bli bjuden på hela kvällen haha.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom Podcast från Gareth Emery, han må fan va världens bästa dj, får mig alltid å vilja dansa, http://www.garethemerypodcast.com/

Gjorde även en liten photoshop pryl till Sarah, det är hennes original bild från nån tidning som heter Brant elr nåt sånt, förstod inte riktigt, kanske nån skidtidning haha jag e inte så insatt som ni märker hihi, här e den iallafall.

image37


Sarah Abrahamsson
BRANT
dvs ps remake


Kommentarer
Postat av: Jonna

fan du blir lika gammal å grå som jag alltså :P haha
stackare..

snygg bild, du får fixa nån cool till mig också =)

2008-04-14 @ 19:57:42
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

hahah oldies! :P

jag vill meeed! jag kan inga bild/foto programm alls! help meeeee
hahaha

2008-04-14 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0