some curry and wine

Denna dag mötte man upp Mikaela efter jobbet, vi satte oss på tåget till mig, pratade lite om hennes things in life osv. Väl i Åkersberga så drog vi in på systemet, inhandlade lite vin och sen till ICA där ja köpte lite ris + ben & jerrys glass :P

Raka vägen hem till mig och jag ställde mig framför spisen och skapade magi haha neh men ja gjorde en indiskgryta med kycklingfile, till det drack vi vitt vin, elr mickan gjorde de :P jag är ingen hjälte på att dricka vin kan ja säga direkt :P

Efter det vart de lite Fifa 08 där ja total dominerade planen, självklart. Strax därpå så lekte ja upp henne med lite fightingspel, det var nästan för lätt haha.
Drog fram glassen å vi satt å mummade framför tv'n, riktigt mysigt å väldigt trevligt, va länge sen man umgicks med henne.
Efter vi kollat på lite Insider så ringde hennes far som skulle hämta henne, sen vandrade hon ner till bilen å här sitter ja nu och lyssnar på musik, underbart, kul att man har en sån fin vän som henne, kul tjej de där.

Imorrn blire jobba jobba jobba sen till Patrik å fira hans 25års dag :) det kommer bli galet kul tror ja, vi får hoppas.

Tack för kommentarerna på min bild å även min nya design på bloggen (katja).
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0