She's Dangerous

Yes, vart lite slö med uppdateringarna, i blame Blogg.se faktiskt.

Helgen vart sjukt trevlig, avslutade mitt veckosupande på lördagen med krogrunda i stan, hamnade lite varstans faktiskt.

Söndagen vart mysig faktiskt, gick ner med Johan B och handlade på ICA, vi köpte hem lite skaldjurs jox som jag skulle fixa till en soppa åt oss.

Handlade hem lite matlagningsgrädde, skaldjursmix, potatis, lök, bröd och så hade jag vitt vin sen tidigare.
Vi köpte även hem lite Ben & Jerry's glass som vanligt :P
Kom hem till mig och jag ställde mig i köket och började laga mat.
Satte oss och avnjöt soppan med lite gott bröd framför tv'n, riktigt trevligt, fattades bara tjejbesök så hade kvällen varit klockren haha.

Igår så vart det pizza och en japansk film hemma hos Johan B och Pinto, filmen va riktigt bra och kvällen innehöll mycke skratt, jag hjälpte Pinto att skaffa ett "raggkonto" på tresexti haha, så skön snubbe som uppgraderar sig till guld vip direkt haha.

Idag på jobbet har man suttit en hel del ute å slappat medans kunderna inte va i butiken, så fort det va tomt på folk så drog man ut och satte sig i solen, riktigt skönt väder, hoppas bara det håller i sig tills man fixat bilen och kan ta den ut för en spinn.

Va ju även hos far min tidigt på lördagen och fixade lite med min kära bil, här nedan kan ni se lite bilder från våran meck-runda :D

               

På lördag ska jag laga den högra fälgen så man kan dra ut å köra lite, jävla spricka i fälgen som ska sabba allt, sen åker ju nya däck på vrålåket, tack för en tidig födelsedagspresent :D

Ikväll så bjuder Johan B mig å säkert Pinto med på middag, får se va det blir, ja ska banne mig ha matlåda me!
När bilen väl e fixad får de bli å besöka Jonna, har hon då inte blivit frisk så får jag laga nån form av kyckligsoppa till henne hehe.

Kanske skriver senare om Blogg.se tillåter det ;)

cya

Kommentarer
Postat av: Jonna

blame it on the blogg.se :P

det e du som e slow helt enkelt..

2008-04-01 @ 21:37:31
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

haha ojoj kycklingsoppa låter juh allvar ;P

2008-04-02 @ 00:11:46
Postat av: jockonda

like UPPDATERA!!! haha nää men seriöst danne ;)

krams

2008-04-04 @ 01:02:48
Postat av: jockonda

meh! vaddå dissa horatio liksom!! :P

2008-04-05 @ 05:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0