Just another day with candy and ice cream

Nyss hemkommen från work, slitdag som fan usch!

Trevlig helg hade man oxå, i fredag så satt jag, Johan å Pinto på min balkong med experimentdrinkar.
Infravärmen som Johan tagit med sig var påslagen, ljusen va tända, riktig mysstämning great!
Fyllan började närma sig och Johan gick hem medans jag och Pinto begav oss ner till lokala haket, där hade vi ganska skoj faktiskt, lite lite med folk bara men de funkar ändå.

Du/Ni ringde på natten, im sorry, ja har bett om ursäkt, de va inte meningen... :(

Lördagen började tidigt, blev väckt av min kära chef vid 9 tiden då han frågade om ja kunde komma in å jobba eventuellt för att den snubben som brukar jobba inte hade dykt upp, slutade med att han ringde igen vid 10 å sa att killen fått sparken och att de vore guld ifall ja kunde komma in. Snäll som jag e å pengarhungrig även så gled ja in till jobbet och va där vid 12, jobbade till 3 så de va helt ok.

Ringde Johan å vi gled runt i stan å shoppade lite, ja behövde H&M gel och sen köpte man ett par jeans och en snygg t-shirt, Johan drog en läcker skjorta sen drog vi hem.
Senare på kvällen drog man iväg med grabbarna till Täby där vi skulle fira 3 grabbs som fyllt 25, fan va alla fyller de nu asså, lite tokigt faktiskt.

Efter förkröket drog vi ner mot Tegelbruket där vi hade bokat bord, när vi kom ner så stod det två hinkar fulla med is som det senare slängdes i några champagneflaskor och en massa heineken, guld värt!

Här har vi en taskig bild på det hela
image41

Inte den bästa kanske men nåt iallafall hihi

Nu ska jag äta vidare på mitt godis å sen blire nog chokladglass för min del!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: jonna donna

det är lugnt
you are forgiven.

*ödmjukajonna*

2008-04-29 @ 01:32:09
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

haah jonna u're the bomb! :P
ja de e klart juh

kramis

2008-04-29 @ 12:31:41
URL: http://jockonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0