dimman lättar, men inte fort nog

Vad ska jag göra?
Vad ska jag säga?
Vad kan göra allt bra igen?
Vem kan få dig att le om inte jag klarar det?
Varför all denna orättvisa?

Så jävla många frågor men ingen som kan svara, man blir så trött.
Att inse saker vandrandes på det ödsliga torg, tomheten som trycker bredvid en, kylan som håller om en hårt.
Det va varmt idag, det är kallt nu, en kyla som inte känns utifrån utan som kommer inifrån, du svarar inte.

Vad kan ja ha gjort annorlunda?
Vad skulle jag ha sagt?
Varför vill du inte svara....

God natt, en dimmas undran....


Kommentarer
Postat av: Jonna

uppdatera

/kattis jonna

2008-04-28 @ 12:42:14
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0