What a weekend

Nu kan man pusta ut, tokigt tokigt, fan vad man har stressat å haft sig! Har nog inte haft en enda lugn stund alls men de e ok :D

ska ja dra de lite snabbt då, kommer skriva en hel del kan ja säga :D haha

Torsdag: Vaknade upp, redo för kryssning. Vilken kryssning alltså, viiiiiilken kryssning, den va helt enkelt bara underbar, vacker musik, underbara ljus och folk som uppskattade det lika mycke som en själv. Bilder kommer senare då jag inte fått hem alla än hehe, måste kolla igenom kalaset :P

Fredag: Fortfarande kryssning, vaknade upp i Ciccis hytt =) fan va skoj vi hade den natten, garvade som tokar men de va grymt kul å träffa alla tokiga tjejer från förra cruisen :D. Tog mig till min hytt å mötte upp alla bakfulla/fulla polare som satt i hytterna haha jäklar va alla såg liiiiite trasiga ut men fan de va ju kryssning. Tog en dusch, fixade mig och drog igång igen. Stod där med Eder och min mask och rockade loss totallt på dansgolvet, fan va kul vi hade å jäklar va folk ska knäppa bilder på en när man hade den där masken, den va poppis kan ja lova haha.
Hemfärd som slutade med en STOR kebab på Berga Pizzeria, den va GULD värd =).

Lördag: Satte mig upp i sängen å var redo för ännu en hektisk dag, julhandla.... USCH hahaha.
Mötte upp Sandra i stan, va söt hon va haha. Vi hoppade runt bland affärerna som dårar å hittade typ nada i början men de va skoj ändå =). Efter en stunds letande å Sandras klagande på att hon va kissnödig så fann vi både klappar och en toalett haha sen bar de av till donken för ett snabbis käk, ja vet ONYTTIGT men wtf!? ORKA :D.
Efter de satt vi en stund å pratade på centralstationen, garvade lite och va lite allvarliga imellanåt :P men men sen vart de bye bye och jag jäktade till tåget hem.

När vi va och handlade hade en polare ringt och frågat om ja va sugen på fotboll, hmm tänkte ja, "va fan menar du, nu elr" sa jag å visst fan va de på dirren haha :D, kom hem drog på mig gearen och drog ner till Hacksta Hallen för lite fotbollsturnering. Jäklar va trasig man e nu, sent blev de också, vår final som vi kom till slutade fan för cirka en timma sen (klockan är nu 04:13) vi förlorade finalen på straffar! SUCK! haha men de e lugnt, jäklar va slappa vi va ändå guuuuubbs =)

Japp imorrn ska ja fira "julafton" haha farsan å hans tjej ska till Teneriffa å dega över jul å nyår, vilka jävlar! Så jul blir de imorrn med dom haha, kan bli kul, vi får se.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter man lite dystert å lyssnar på Peter Cincotti - Goodbye Philadelphia
Jäklar vilken fin låt, du hade rätt Jocke! Satan. Får en och tänka en hel del, vilka som betyder nåt och vilka som bara sviker en och vilka som inte kan bestämma sig.

Som jag sa till Lollo inatt, önskar mitt liv va som en hollywood film, dom slutar ju oftast med ett lyckligt slut.

"And i would lay your body down and rock your tears away
But it´s much too late for now to be like yesterday
And the time is running out and we still have to say goodbye"

Wish you could be my happy ending...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0