weekend worker

FYRVERKERIER!? Ja tack!

Eller nej tack, fan va less ja e på alla småungar som glider in med sina föräldrar, köper små små askar me skit å istället för att köpa nån låda med allt i så ska dom köpa samma värde fast i små jävla paket. Jag säger vänligt att dom lika gärna kan köpa allt komplett i ett paket så slipper jag stå där som nån idiot å plocka allt ett paket i taget...

Komma hem fan halv 9 varje jävla kväll e fan inte heller kul men som tur e finns de roliga människor på jobbet, Dick är allmänt knäpp, Conny bara skummar runt å gör lite som han själv vill haha, Jocke är Mister worker NOT, haha försöker se ut som att han jobbar hårt men icke :P  sen så har vi Andre, haha fan va kul vi ha, garvar som dårar snackar å degar, får veta lite grejer hela tiden av honom om allt å alla... Hahaha its fun.

Men fy, jobba hela helgen och på nyår, kul i jul. Neh just de julen har ju redan varit :P
Suck så flyttar man på Onsdag oxå, fan va stressigt de kommer bli, börjar känna av pirretallvar, trist att man inte har nån å prata om sånt där me längre, funkar inte med den personen jag brukade göra de med men aja skit samma.

"Your always on my mind", jippi, kul. Nej vill bara glömma de, få det raderat så jag slipper tänka på det, fattar inte vad man måste göra för att de ska kännas bra. Knulla runt? Skita i allt å alla? Nej tyvärr, jag är inte sån, kan inte behandla nån annan som ett stycke kött, inte längre iallafall...

MEN, jag får hoppas på ett bättre år än 07, för de floppade ju totalt. Blir bara besviken på vissa människor, att dom inte kan bättra sig å inse hur korkade dom kan va ibland, måste man halka å slå i skallen för att inse de? Kanske växa upp? Lär ju inte hjälpa ändå tror ja, *suck*.

Be alla dra åt helvete kan ju vara en plan, kanske inte så vettig men va fan, va ska ja säga eller göra? Så mycket man går runt å tänker på, Maldiverna nästa? Nån som är på? Jag skulle nog bara stanna där, börja jobba som fiskare eller nåt sånt, fan va mysigt.

Farsan frestade ju med Chile förut, den planen ser faktiskt inte så avlägsen ut längre, vet dock vissa som inte skulle uppskatta att jag åkte, dom har de nog i bakhuvet att ja inte skulle komma tillbaka, de skulle jag nog inte heller även om ja hör hemma här. Men jag har ju småsyskonen, jag vill inte förlora deras uppväxt, dom är ju ändå det man andas för.

Vettigt eller ovettigt, de får ni själva bestämma, Chao

Kommentarer
Postat av: F

daniel..han är snygg!

2007-12-29 @ 01:18:29
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0