Tar nya kliv

Nu är jag trött på att vara ledsen, trött på att vara sårad, trött på att tänka på människor som inte e värda min omtanke, dom kan fara å flyga, dom fick chansen, dom tog den å trampade på den, många kommer inse vad dom förlorar men det kommer vara försent.

Nu tänker jag på mig själv, även på dom runt mig, dom jag kan lita på, sen ska jag bry mig extra om dom som inte har de så lätt, inte för att jag tycker synd om dom utan för att dom är fina människor som hade gjort likadant för mig.

Hela dan har jag lyssnat på en speciell låt, den e sjukt bra, gör mig tokigt glad å får mig å vilja springa runt som en dåre på jobbet haha.

Låten heter:
Nada Surf - Always Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0