Klockrent

Jobbat hårt hela dan, sålde fyrverkeri till en kund för 11.600 haha så sjukt :D
Kilade efter jobbet till Hötorgshallen och införskaffade mig lite chilensk chorizo, perfekt till jul hehe.

Nu sitter ja å lyssnar på en av världen fan bästa låtar atm, ska banne mig tacka Malin rejält när ja träffar henne på lördag fy fan va bäst den e! Finns ju även en viss person som borde lyssna på den för den förklarar vad jag känner för just den nu hehe. Så ser du detta så lyssna på den nedan...

Nu ska jag snart dra å sola :P haha måste bli möööörk till jul hihi

Mcfly - Bubble Wrap


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då vet jag.

2007-12-22 @ 15:46:17
URL: http://sandrahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0