Im Done!

Yes! Klar!

Mmmmm fan va skönt de va igår när man gick ur sista affären å insåg att man va klar me julklappsletandet :D
Så uuuuuuuunderbart avslappnande å slippa oroa sig för skiten men it´s niiiice ;)

Kan ju berätta va jag köpte till alla (hoppas dom inte ser detta, annars e ja screeeewd haha)

Mamma: en svart klänning som hon först hade köpt till syrran när hon vart ute nån dag, hon älskade den, syrran hatade den, så mamma lämnade tillbaka den, sen har hon gnällt om den i flera dar fan så ja fick nog å köpte skiten :D

Patrik: visste inte alls va ja skulle köpa till den karln, först funderade ja på en bajenmatchtröja men fan i helvete heller att ja ger pengar till den klubben FUCK NO! så de blev ett skärp och kallingar hehe

Madde: Oh giiiina haha neh köpte en tröja på gina trico, elr va fan stället heter =) vem har koll!? Inte jag iallafall :P typ en svart "slappartröja" för de vill hon tydligen ha *suck* orka se ut som ett drägg hela tiden hihi :P

Moa: BOLIBOMPA! haha hittade en svt affär mitt i gallerian så då köpte ja ett gosedjur (draken ni vet) å så ett badlakan med draken på och lite krumilurer =)

Mille: SÅÅÅÅÅ COOOLT, de blev en Aiktröja, föööööörjävla cool han kommer se ut, borde fan ha köpt en hel matchdress, lätt världens coolaste unge! haha

Mormor: En bok blev de till min kära mormor, härmade Sandra när hon köpte sin men men whooo caaares, not me ;) höhö

de va mitt paketkalas, köpte dock lite saker till mig själv på MQ och Hollywood, snuskigt snygga skjortor å t-shirts :D

PÖSS hörs efter CHRISTMAS, å btw sorry alla som ja va lite snorkig mot igår, fyllekväll på högnivå igår

bye bye


Kommentarer
Postat av: Jonna

tack för kommentaren, gulligt :)

2007-12-23 @ 13:32:13
URL: http://bebeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0