getting tired

Ensam igen här hemma, sittandes tomhänt, ingen att hålla i handen.

Snart flyttar man till en egen lägenhet, nästa onsdag, vad ska det bli av mig...
Vill bara ha nån att se upp till, nån att hålla om, nån att le mot, nån att tänka på när jag jobbar.

Lägga mig i en varm säng inte en kall, jag vill inte ha en kort flört, jag vill inte ha några konstigheter,
jag vill ha kärlek.
Få äran att hålla en fin dam i handen, få prata med nån när man ligger där i sängen, när man sitter där i soffan, när man sitter där och äter frukost och när man går på stan ihop. Jag vill ge henne presenter, jag vill ge henne saker av betydelse, visa henne mina känslor och få alltihop tillbaka.

Se fram emot varje dag just pga att hon väntar vid dagens ände, att hon står där vid kanten, att hon finns där när jag sluter mina ögon och att hon finns där när jag öppnar dom.

Jag träffar damer, jag ser dom försvinna, jag tycker jag behandlar dom med all respekt och ömhet ja kan mn ändå går dom iväg.. Ibland kan jag fundera om de är nåt jag måste "betala av" har jag sårat nån tidigare och min onda karma elr va de nu e inte är över, den måste fortsätta svida tills den goda karman kommer?

Jag medger att jag va ett svin i yngre dar, jag va inte den bästa men jag lärde mig att följa rätt stig, behandla andra som du själv vill bli behandlad, då måste de väl ändå va så att när jag gjort bot för mina synder så skall jag få de jag är värd, elr?

Jag vet faktiskt inte längre, vet inte ens om jag orkar bry mig heller längre. Vad ska man behöva göra? Inte vet jag iallafall.

Vissa betyder mycke andra lite mindre men deras ord och deras personligheter har påverkat mig på olika sätt, de finns fortfarande vissa som får mig att tappa andan, de finns fortfarande vissa som jag känner en längtan efter och det finns fortfarande vissa som aldrig kommer försvinna ur mitt hjärta.

Vad jag hoppas är iallafall att jag någonsin ska få min chans, att jag ska få nåt fint nån gång.
Man får väl vänta och se antar ja...

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0