A message

Vart ute med bilen å kört till lite fina ställen, kände att man behövde tänka lite, andas in denna kommande julafton.
Fann då denna fina låt, har hört den förr men den fick en ny betydelse för mig ikväll, den fick de där lilla extra.

Jag verkar bara lägga upp låtar på den här bloggen men musiken är en stor del av mitt liv, ja kan inte spela nåt instrument precis men utan musiken vet ja faktiskt inte vem jag skulle vara, hur som helst, enjoy!

Coldplay - A message



Sen finns det en textbit i låten som fick extra mycke uppmärksamhet av mig,

"And I'm on fire for you, clearly
You don't have to be alone
You don't have to be on your own
 

And I'm not gonna take it back
And I'm not gonna say I don't mean that
You're the target that I'm aiming at
But I'm nothing on my own
Got to get that message home

And I'm not gonna stand and wait
Not gonna leave it until it's much too late
Up on a platform I'm gonna stand and sing
That I'm nothing on my own
And I love you, please come home
"

God natt och God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0